På di.dk anvender vi cookies til en række forskellige formål i forbindelse med funktion, webanalyse og marketing. Klikker du videre på sitet, accepterer du, at der sættes cookies til disse formål. Du kan læse mere om cookies og fravælge brugen af dem på denne side.

Blitz

Bilbranchens konjunktur- og brancheanalyse

Blitz er Bilbranchens konjunktur- og brancheanalyse. Formålet med Blitz er dels at tage et øjebliksbillede af aktuelle brancheforhold og dels at fange og fortolke tendenser i branchen.

Blitz indeholder typisk prognoser om fremtidens nybilsalg samt forskellige analyser af bilsalg og eftermarked. Endvidere indeholder Blitz en række analyser, der belyser forhold, som er særligt oppe i tiden.

Som abonnent, vil du fire gange årligt modtage en mail med Blitz. Du kan tilmelde dig via linket til højre.

På vores produktside kan du gratis downloade Blitz. Såfremt du ønsker at læse tidligere udgaver end de tilgængelige i shoppen, kan du få dem tilsendt pr. mail ved at kontakte sekretariatet. Blitz udkom første gang i 2007.

- Blitz udkommer fire gange årligt

- Blitz udkommer udelukkende som pdf-fil, og abonnement er gratis

- Blitz udsendes automatisk til de personer, der abonnerer på Bilbranchens nyhedsbrev, som alle kan tilmelde sig

- Blitz kan også downloades fra Bilbranchens hjemmeside. Der kræves ikke adgangskode.

PUBLICERET: 19-11-2014 OPDATERET: 09-06-2017